top of page

Dzień 1

Wylot z kraju (niewliczone w cenę).

Dzień 2

Przylot do Bangkoku. Nasz kierowca albo przewodnik będzie czekał na lotnisku. Zakwaterowanie w hotelu. Wieczorem porozmawiamy na temat celów naszej podróży.

Dzień 3

Śniadanie. Zwiedzanie rozpoczniemy od Świątyni Złotego Buddy - mieści się w niej największy na świecie posąg Buddy wykonany ze złota, mierzący 3 metry wysokości i ważący 5.5 tony. Kolejno zobaczymy Wat Arun (jeden z najstarszych zabytków Bangkoku), czyli buddyjski kompleks. Jest tam m.in.: Kaplica Królewska, Biblioteka i Sala Święceń. Lunch* Wieczorem dla chętnych spacer po Chinatown oraz Khao San. To mała ulica, która tętni życiem przez cały czas. Znajdują się tutaj hostele, bary, kluby, restauracje, salony masażu, agencje turystyczne oraz nocny market. Relaks oraz nocleg w hotelu.

Dzień 4

Śniadanie. W tym dniu pojedziemy na pływający targ w Damnoen Saduak. Zamiast straganów i wąskich uliczek są tutaj kanały i długie łodzie wypełnione kolorowymi owocami i warzywami oraz siedzący w nich sprzedawcy w słomianych kapeluszach. Lunch*. Następnie wybierzemy się na Train Market, czyli słynne miejsce, gdzie przez targ przejeżdża pociąg o wyznaczonych godzinach. Wtedy stragany w szybkim tempie muszą zostać złożone. Jest to bardzo ciekawy widok! Powrót do Bangkoku i nocleg w hotelu.

Dzień 5

Śniadanie. Tego dnia czeka nas wykwaterowanie z hotelu i lot na Phuket (niewliczone w cenę). Na miejscu pojedziemy transferem do hotelu, a po zakwaterowaniu czeka nas relaks i wspólne oglądanie zachodu słońca. Nocleg.

Dzień 6

Śniadanie. Drugi dzień na Phuket przeznaczymy na błogi relaks na zachwycającej plaży. Nie ma nic lepszego od odpoczynku w tak rajskim miejscu! Tego dnia istnieje możliwość skorzystania ze słynnych tajskich masaży* OPCJA FAKULTATYWNA: Wycieczka na Coral Island i Banana beach. Jest to jedna z najpiękniejszych plaż w tym rejonie. Czeka nas tutaj odpoczynek w rajskim klimacie

Dzień 7

Śniadanie. Wycieczka do sanktuarium słoni. Zwierzęta, które znajdują tam schronienie są odkupywane z rąk złych ludzi, dzięki czemu otrzymują szansę na spokojne życie. Będziemy się z nimi kąpać oraz je myć, nauczymy się komend, na które reagują, nakarmimy je. Chwile spędzone w ich towarzystwie będą jednymi z najlepszych jakie przeżyliście w swoim życiu. Następnie udamy się podziwiać pomnik Buddy, który znany jest na całym świecie. Jego legenda zachwyca i fascynuje ludzi od setek lat.

Dzień 8

Poranna pobudka. Śniadanie i transfer do portu z którego popłyniemy łodzią na rajskie wyspy Phi Phi. Bez wątpienia ich tropikalna sceneria sprawiła, że jest to jedna z największych atrakcji turystycznych Tajlandii.

W tym miejscu zarówno aktywni poszukiwacze przygód jak i plażowicze chcący nieco zerknąć na bajeczny podwodny świat znajdą coś dla siebie. Phi Phi stały się szczególnie popularnym miejscem turystycznym po nakręceniu tu w 1999 roku filmu Danny’ego Boyle’a „Plaża” z Leonardo Dicaprio. Po dotarciu na miejsce czeka nas zakwaterowanie oraz relaks na plaży. Nocleg

Dzień 9

Śniadanie. Tego dnia czeka nas całodniowa wycieczka po najpiękniejszej części Tajlandii. Odwiedzimy Maya Bay, malowniczą zatokę, która położona jest na wyspie Phi Phi. Otoczona jest trzema wysokimi, porośniętymi klifami, które tworzą oszałamiającą, naturalną arenę o białych, drobnych piaskach i krystalicznie czystych, turkusowych wodach.

Następnie czeka nas wizyta na Monkey Beach. Plaża znajduje się przy zalesionym klifie, który jest siedliskiem małp - stąd jej nazwa. Słynie nie tylko z jej futrzastych mieszkańców, ponieważ znana jest także jako najwyższej klasy miejsce do nurkowania. W planie mamy także: Loh Samah Bay, Lagoon, Viking Cave, Shark Point, Runtee Bay, Bamboo Island, Nui Bay, Wang Long Bay.

Powrót do hotelu.

Dzień 10

Śniadanie. Tego dnia czeka nas relaks na plaży lub nad hotelowym basenem. Możliwość skorzystania z wycieczek fakultatywnych*. Wybierzemy się również aby skosztować lokalnych potraw. Tajlandia słynie ze swojej różnorodnej i bogatej kuchni, pełnej intensywnych smaków i aromatów. Oferuje szeroki wybór potraw, które zadowolą każdego, od miłośników ostrych smaków po tych, którzy preferują coś łagodniejszego. Każda z tych potraw to odbicie bogactwa kulturowego i kulinarnego kraju. Tego dnia będzie możliwość zakupienia pamiątek. Tajlandia jest jednym z największych światowych eksporterów szlachetnych kamieni. Biżuteria z rubinów, szafirów oraz złota i srebra jest dostępna w wielu miejscach!

*Fakultatywnie, dla chętnych - za dodatkową opłatą

Dzień 11

Śniadanie. Powrót na Phuket. Ostatni dzień przeznaczymy

na odpoczynek, będzie również możliwość zakupu pamiątek. Następnie wybierzemy się na zachód słońca na plaży. Wieczorem ostatnia tajska kolacja pożegnalna we wspólnym gronie*. Nocleg w hotelu.

Dzień 12

Śniadanie. Ostatnie chwile w Tajlandii. Transfer na lotnisko. Lot powrotny do kraju (niewliczone w cenę)

Dzień 13

Powrót do kraju.

*Fakultatywnie, dla chętnych - za dodatkową opłatą

*Uwaga! Może nastąpić zmiana kolejności elementów zawartych w programie zwiedzania z przyczyn niezależnych od Biura. Biuro niezwłocznie o tym poinformuje Podróżnego.

Kobieca Tajlandia z Lalą

1 599,00$Cena
  • Lala!

Lala to miłośniczka podróży mieszkająca na stałe w Tajlandii ☀️🌴 Ponad rok mieszkała i pracowała w Bangkoku, a następnie przeprowadziła się na Phuket. Napisała również przewodnik po Tajlandii i postara się zarazić uczestniczki swoją miłością do tego kraju i jego mieszkańców

Kamila!

Cześć kochani, jestem Kamila :) Czy znacie choć jedną taką osobę, której wiecznie jest zimno? Tak, to właśnie ja. Od małego marzyłam, aby zamieszkać w krainie wiecznego słońca i pomimo licznych podróży, nigdy nie mogłam się do końca nasycić. Dwa lata temu przeprowadziłam się do Afryki i utwierdziłam się w przekonaniu, że tropiki to mój prawdziwy dom. Mieszkam tam podczas wietrznego sezonu i uczę innych jak poskromić jeden z żywiołów, resztę roku pozostawiając na nowe destynacje. W swoich podróżach, miejsca odkrywam poprzez wszystkie dostępne nam zmysły; kosztując smaków, zanurzając się w miejscową sztukę oraz pracując ze swoim ciałem według lokalnych zwyczajów. Już nie mogę się doczekać, aby pokazać Wam ten sposób podróży i razem z Wami odkryć Tajlandię! Do zobaczenia niedługo!